روز پدر (روز تنهایی مامانی)



























چشم انتظار

خدایا چشم انتظاری خیلی سخته!.....میدونم که بالاخره به من نی نی میدی و از هدیه های آسمونیت به من عطا میکنی من به تو امید دارم من ایمان دارم.......کودک من وجود من خالی از وجود تو .......بیا و وجود من رو سرشار از شادی کن

سلام قربونت برم عزیزمممممممممممممم امسال روز پدر گذشت و من تنهایی به بابایی تبریک گفتم عزیزم اون شب خیلی دلم گرفته بودبا اینکه میدونستم دیر و زود داره اومدنت ولی با اینحال خیلی دلم گرفته بود آخه بابایی خیلی دوست داره هنوز نیامده عاشقت شده هنوز نه وجود خارجی داری نه هیچی ولی بابایی عاشقته همین امید که یه روزی میای خوشحاله ولی اون شب چون بابایی هنوز حس پدر شدن رو نداشت و من تنهابهش تبریک گفتم خیلی دلم گرفت ............عزیزم قربونت برم الهی نی نی خوشگلم بیا  عزیزم بیا زودتر بیا که سال آینده اونروز پدر رو دو تایی و یا شاید سه تایی به بابایی تبریک بگیم عزیزم بیا زودتر بیا تو دل مامانی خیلی دلم میخواد روز نیمه شعبان شایدم زودتر مثل اون سال که باردار شده بودم ولی به دو ماه نکشید و نی نی سقط شده خیلی دلم میخواد اون روز یا زودتر بفهمم که تو اومدی تو دلم و سال دیگه اون روز را با هم جشن میگیریم خیلی دوست دارم که سال آینده نیمه شعبان با هم بریم جمکران پابوس آقا و خودت از آقا بابت اینکه تو رو بهمون داده تشکر کنی با همون زبون کوچولو و شیرینت ...........عزیزم من منتظرتم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,ساعت 16:47 توسط ساغر جون|


آخرين مطالب
» شیطنت های دوقلوها
» عکسهای باییز دختر و بسرم
» پسر نازم فرشته نجاتم
» دختر گلم فرشته زندگیم
» در آغوش کشیدن فرشته هایمان
» فرشته ناز مامانی
» نی نی دختر ناز من(وارد هفته24 شده)
» دختر و پسر گلم
» دو قلوهای نازم(هدیه خداوند)
» انتظار تمام نشدنی
» روز پدر (روز تنهایی مامانی)
» امید زندگی من
» منزلت دختران نزد حضرت رسول اکرم(ص)
» نجوای کودک
» نی نی دوست داشتنی من
» فرشته خواب مادر کجایی؟
» فرشته مامانی منتظرم
» نی نی کفشدوزک من
» پیرمرد مهربان
» پرنده بی طاقت
» فرشته های ناز
» گریه فرشته
» قصه پسرک و درخت
» خود عشق
» مامان و نی نی
» فرشته ناز مامان
» سلام ملی جونمممم (خاله جونممممممممم)
» فرشته مهربون
» فرشته

Design By : Pichak